W naszej kancelarii stosujemy standardy zarządzania jakością skupiając się bardziej na realnych procesach i zadowoleniu klienta niż na procedurach. Oznacza to, że poprzez zwrócenie uwagi na satysfakcję odbiorców, zarządzanie procesami, stałe doskonalenie oraz większe zaangażowanie kierownictwa organizacji możemy zaoferować pakiet usług dostosowany do indywidualnych wymagań klienta. Powierzacie nam Państwo swoje finanse oraz dane dotyczące firmy. My o tym wiemy i dbamy o nie jak najlepiej.
Przekazywanie i odbieranie dokumentów jest w pełni sformalizowane, co pozwala na pełną kontrolę ich obiegu zarówno na styku kancelaria-klient, jak również wewnątrz kancelarii. Wielostopniowy system ich weryfikacji skutkuje wysokim współczynnikiem poprawności merytorycznej i formalnej księgowanych dokumentów.
Do kontaktów z klientami wyznaczone są konkretne osoby, na odpowiednim szczeblu hierarchii w organizacji. Z Zarządami lub Właścicielami firm obsługiwanych kontaktują się bezpośrednio dr Mariusz Cieśla lub mgr Małgorzata Cieśla. Ponosimy pełną odpowiedzialność finansową za to, co robimy!!!